Sommar!

Det ska bli 29 grader här idag, gö-hö-hö-hött!

Jag har redan ätit frulle ute i solen och nu ska jag ta med min nya bok I de lugnaste vatten av Viveca Sten ut. Lite senare ska vi åka ut med båten och bada på någon ö i krokarna. Life is, life is, life is good!

Föresten hittade vi en bokhandel som hade konkursutförsäljning igår, 70 procent på allt. Jag hittade 5 romaner och den engelska Lonely Planet om Grekland, typ 600 sidor som jag ska plöja, hehe. Mycket najs! Och så har jag börjat med mina grekiska språkkurser på cd-rom. Jag kan inte säga något än men jag förstår faktiskt lite nu, såklart bara när dom pratar JÄÄÄÄTTEEESAKTAAA och jag har text och bild till, men ändå. Den rena grekiskan har förvandlat till... bara grekiska.

Hej så länge lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0