Söndagslunk

Sommarlov, åh, ljuvliga sommarlov! Här händer inte mycket. Idag har jag följt med mina föräldrar och köpt lite blommor. Jag valde en tomat- och en squachplanta, hehe. Går grejerna inte att äta är dom väl inget att ha? Fast jag köpte en superfin lila blomma också. Men den får jag väl provtugga senare, kan ju vara ätbar!

Efter det en sväng förbi mitt älskade maxi. Jag botaniserade bland charkuterierna eftersom jag inte kan äta så mycket annat just nu. Köpte även en ny deckare, Mons Kallentofts Sommardöden. Som ni märker älskar jag deckare. Det är lov för mig.

Nu ropar mamma att det är kaffe där nere, gött! Kan inte hålla mig från mitt älskade kaffe som jag hade tänkt. Addiction! Men jag ska dra ner på mängden i alla fall.

Ha en skön dag älsklingar!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0