Studenter, studenter

Jag känner mig oftast som en riktigt jävla student. Inte idag dock. Idag är det andra studenter det handlar om. Tillexempel min fina tremenning Peter som tar studenten idag, Grattis raring! Jag och min bror var på utspringet och gav blommor och han var så glad och spexig i sedvanlig ordning! Han tar alla chanser att skämta med folk runt omkring honom. Säger jag tillexempel "det är mat nu Peter" svarar han "va?", och jag säger igen att det är mat, "va?" säger han varpå jag för tredje gången säger att det är mat. När han då säger "va?" igen ser man ett litet flin, inser att han bara driver med en. Haha! Han är så kul!

I specklasserna verkar dom föresten ha sån familjekänsla, han fick paket efter paket av klasskompisars föräldrar och lärare och alla kände alla, mycket mysigt!

Klart killen ska hålla tal! Min bror och Peters kusin Lisa i bakgrunden.


Studenten med sina föräldrar och skylten. Hur gullig var han inte när han var liten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0