Tentadags!

God morgon hjärtan!

Idag gäller det! Samla tankarna, öppna juridiklådan i hjärnan och producera korrekta svar. Det är vad jag ska göra idag mellan 08.00 och 13.00. Sedan korka upp, det blir både vin och polsk sprit, haha. Bartömning!

Hur det känns? Nja, inte särskilt bra.. Men jag gör vad jag kan och så får det bli som det blir. Nu är det ändå för sent att ändra på hela våren.

Först ska jag i alla fall äta grillad paprika-keso med rökt kyckling och paprika i. En massa kaffe till det!
Sedan klappa lite på mig själv och säga att det ordnar sig.

SEN ÄR DET JÄVLAR I MIG SOMMARLOV!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas det går bra för dig idag! Jag håller tummarna!

2009-06-04 @ 11:21:59
Postat av: Lina

Jag vill ha en uppdatering om dagen!!!! :-)

2009-06-04 @ 15:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0