Time to get to bed

Jahapp, då var det bara att gå och lägga sig. Jag har dock druckit en och en halv liter cola zero under kvällens lopp och är alltså inte trött.. alls. Men jag har ställt klockan på kvart i sex för att hinna äta och fixa mig iordning i lugn och ro. Man BÖR vara snygg när man skriver tentan. Jag tror defenitivt att det ger en mental fördel. Heeeh.

Vi ser väl hur det här går. Jag är beredd på ett U men jag hoppas, hoppas, hoppas att jag har lyckats tillgodogöra mig åtminstone det grundläggande nu under tentaplugget. Jaja, GÅR DET SÅ GÅR DET.

Sen blir det tentafest och då skiter jag i om tentan känts helt åt helvete eller inte. Jag kör - ända in i kaklet!

(Förra årets UNDERBARA tentafest! Jag och prettylicious sitter på playan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0