Två bra grejer!

Jag glömde berätta en mycket trevlig grej, GI har nämligen givit resultat och imorse stod vågan på -1,8 jfrt med i lördags. Gö-hö-hö-höött! Det är det som är så bra med Gi, att man tappar en massa vätska fort som attan, så att man blir taggad att köra på!

Nu har jag gjort klart stepkoreografin. Ska fixa lite styrkelåtar och sedan åka och sola.
Pöss på er älsklingar!

Ja just ja, var ju en annan bra sak också! Förutom min isländska facebook-vän som ska till Grekland i höst har jag nu även fått en italiensk dito. Av manligt kön. Tyvärr levde han inte upp till mina förhoppningar men han kanske har någon vän? ;)

Jaja, styrka var det nu. Hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0