Utmattning

Inte riktigt på humör på gymmet ikväll. Först var jag på steppen där jag bara mesade, orkade inte riktigt ta i. Efter det body balancen där jag stod längst nere i ett hörn. Jag kunde alltså fuska på i godan ro. Ingen såg ändå. Dessutom var det första gången jag var på body balance på länge så jag hade inte kört just det här passet förut. Dom här passen kräver ett par försök innan man hittar rörelserna och verkligen kan ta ut sig. Ska se till att gå på lite fler inom kort, det är helt underbart efter ett konditionspass. Jag somnade till lite under avslappningen, galet skönt!

Nu är jag ändå heeelt slut och ska ta ett snabbt bad (jajemään!) innan middagen.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0