Vin och damer - en kombo in my taste

Steppen gick super idag. Eller ja, super är kanske att ta i, men jag fick ut koreografin utan problem, muskellåtarna gick okej (förutom en låt där jag HELT tappade min räkning, men jag hittade på lite och det funkade ändå) och jag hann nästan i tid! Det kom fram en tjej efteråt och sa att hon var supertaggad inför nästa vecka - gulle! Precis vad man vill höra :)

Efter passet åkte jag hem, helt död feter att ha repat korr hela dagen och sedan kört passet, och duschade, fixade hår och fejja. Sedan åt jag kräftstjärtar, gräddfil, persilja och salt och peppar till middag, hehe. torftigt kan man tycka men det var faktiskt rätt gött. Och jag blev bara.. ehh.. en timme sen till vinet på tc. Där satt nämligen en massa damer och väntade. Supermysigt var det med en massa snack och skratt! Efter det gick vi pådonken där jag var duktig nog att inte köpa en mc flurry marängswiss (HUUUUR gött hade inte det varit? Jo, sjukt gött. Men jag var faktiskt inte särskilt sugen).

Nu har jag druckit en loka, it's my drug, it's my medicine. Och alldeles strax är det dags att hoppa i säng med me, myself and I. Tja.. vissa har det bra. (Jag alltså). Rawr. Haha. (Vinet måste fortfarande verka!)
God natt älskliga ni!
Ses imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0