We give it another try

Nu gör jag ett nytt försök med dom där jävla vägbyggena. Ska skjutsa syster till dansen. Jag förlitar mig på att det inte är några köer annat än under rusningstrafik. Borde sålunda kunna glida genom stan såhär på förmiddagen. Låt det vara så! Haha, närå, nu har jag ingen tid att passa så en liten kö hade jag faktiskt kunnat hantera. Men inte i uppförsbacke med en bil precis bakom. Var livrädd för att jag skulle börja rulla bakåt in i den så jag låg i dragläge och hörde motorn VRÅLA hela backen. Ojoj, stackars växellåda...

Sen ska jag hem och softa. Ingen pw idag, min kropp är fortfarande utmattad efter gårdagen och ikväll ska jag instruera igen.

Nu är det bäst att jag kilar ner till baby innan hon ropar att det är mer än dags att åka.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0