You better get your ass of that chair!

Just ja, jag har hunnit med en till sak idag också! Det blev lite hastigt och lustigt när vi skulle åka hem från Peter, för att pappa skulle hinna till fotbollen och för att jag skulle hinna träna. Kom till gymmet precis i tid till ett stepmuskelpass. Görtungt, och rolig koreografi! Jag träffade några av kvinnorna som var på mina pass förra sommaren där också, dom är så himla trevliga och gör det KUL, KUL, KUL att instruera!

Nu ska jag ta ett bad. JA - jag älskar att bada. En bok, och radion eller någon bra musik från datorn på och jag är in heaven. Sen ska jag sova, för imorgon fyller jag nästan år. Jag ska i alla fall bli firad imorgon för papi och brorsan åker till stugan på kvällen för att lägga ut bryggan, sätta i båten osv. Och då missar dom min riktiga födelsedag som är på fredag. Mamma tycker att jag är gammal nog att inte ha pappa hemma på min födelsedag, bah!!! Pappa däremot börjar få lite ångest och säger gång på gång "Om vi nu ska åka.... Jamen har nån kollat vädret? Det kan ju bli storm". Hehe. Han vill inte erkänna det men jag tror nog att han tycker att det är lite jobbigt att åka bort från familjen överlag, och från min födelsedag särskilt. Jaaa ni... Gossar!

Nu bada! Bahbaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0