Äntligen får man sova!

Nu... jättesnart... alldeles strax ska jag bädda upp min säng, tvätta bort sminket och borsta tänderna och plocka ur linserna och gå och sova. Jag är såå fruktansvärt trött efter en kväll som många gånger kändes som tagen ur helvetet. Jag vet att jag överdriver (för tänk på barnen i afrika) men det är så fruktansvärt jobbigt att behöva säga till gäster att maten är SLUT för att någon har beräknat konstigt. Usch, usch, usch. Det var verkligen en jobbig kväll... Sexan var rätt trevlig, om än rätt kort, tack gode gud!

Imorgon ska det vara mera taggat. Förfest vid två typ, hehe. Har tyvärr inga kläder att ha på mig så jag har tänkt gå naken, vad tror ni?

Nä, nu ger jag upp. God natt, god natt, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0