Äntligen över!

Pheeew, nu har jag avklarat opponeringen och kvar är bara tentapluggande och tenta om typ två och en halv vecka. Skrämmande nära i och för sig, men rätt skönt att inte ha andra moment framför sig.

Ikväll har jag som vanligt aerobic och sedan ska jag städa köket, mycket spännande! Sen ska jag gå och sova tidigt, tidigt. Inatt vaknade jag vid fyra och kunde inte somna om, allt på grund av gårdagens extrema bakfylla som gjorde att jag halvsov hela dagen.

Lördagen var för övrigt superrolig men jag lyckades dra ner rullgardinen, not good at all!

Okej, det här blev hoppigt och tråkigt men jag är in a funky mode efter opponering hela eftermiddagen.
Förhoppningsvis blir det bättre efter att jag har fått träna! kanske stannar jag på sculpen också om andan faller på!

Ha det så bra älsklingar!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0