Det är ju ändå en bantarblogg, det här.

Så nu ska jag berätta lite om dagen ur ett bantarperspektiv.

Först tog jag den där powerwalken, med världens träningsvärk i låren efter måndagens sculp. Efter det lunch i form av pasta, tonfisk, ärtor och tomater. Sen gjorde jag lite annat som är högst oväsentligt ur en bantarperspektiv. Sen åt jag sushi typ till middag. Sen åt jag det som var kvar av gårdagens godis, oops! Sen cyklade jag som en galning till gymmet och gick på ett steppass och ett sculppass. Och nu har jag lagat mig en jävla god omelett till.. ehh.. en andra middag. Jag gjorde den polen-style med förstekt lök, paprika, svamp, rökt kyckling och ost såklart. Mycket nöjd!

Och nu - slutligen - ska jag göra en feeet fruktsallad till efterrätt. Bet you're avundsjuk!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0