Det hör till med lite regn på måndagsmornar

Regnet är tillbaka, och så är även jag vid datorn.

Måndag morgon, en månad kvar till tenta. Nu kör vi! Jag är rätt oroad denna termin faktiskt. Hela första två månaderna var jag i princip apatisk och tittade inte ens i kurslitteraturen. Det har ordnat upp sig - men bara hemskt lite - sedan dess, jag känner emellertid att om det är någon termin jag kommer köra på tentan så är det denna termin. Tyvärr är jag nog i Spanien när det är omtenta och KAN sålunda inte få U. Så nu får jag ta och styra upp det här.

Jaja, idag på morgonen har jag faktiskt varit relativt duktig. Jag har redan "gjort" dagens seminarium och satt igång två tvättmaskiner. Nu ska jag hoppa in i duchen så tempot hålls uppe.

Ha en fin dag (och tänk på att efter regn kommer solsken!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0