En helt avnlig onsdag

Min besöksstatistik har höjts brutalt de senaste dagarna. Det beror nog dessvärre mindre på att jag är den nya Kenza (gillar henne sååå mycket mer än BB, framför allt för att hon är sååå mycket snyggare än BB) och mer på att jag har tvingat alla mina vänner att läsa min blogg. Hehe. Men detta ska vi förvalta väl.

Så nu ska jag berätta om allt spännande som har hänt ikväll.. Ehh.. Ja, men ja. Full är jag i alla fall! Vi hade belöningsmiddag och drack vin och cider och hjortronlikör (man har inte råd att vara petig när man är student) till fantastiskt god mat. Jag är supernöjd, var så länge sedan jag åt normal lagad mat, antingen är det äckliga häxblandningar (typ pasta OCH bulgur och sommargrönsaker som til lunch idag) eller hamburgare och pommes. Hur som.. det var supertrevligt med lite skvaller och allmänt mys!

Imorgon fortsätter detta envetna supande med kammarstäd, orvars och stockholms. Jag är göööörtaggad! Om jag bara vore lite fit:tare just nu. Men det kommer väl. Och här ska vi inte slås ner av att vi känner oss som sumobrottare. Åh nej, det finns nån för alla.

Jaja, jag är uppenbarligen för full för detta. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0