Föresten!

Ikväll var för övrigt mycket najs, vi spelade brännboll och sedan botaniserade vi bland icas hyllor. Jag kom hem med både godis och sorbet - so much för Greklandsuppladdning. Men jag kanske börjar imorgon, eller på tisdag föresten, för imorgon ska jag på födelsedagsfirande hos gulle-M som fyller 23 år. Grattiskramar i förskott stumpan!!

Inget pluggande blev av idag. Snart måste jag faktiskt dra igång. Jag får återkommande panikattacker när jag inser hur lite jag kan och hur lite tid som återstår innan tentan. Lite sådär tryck över bröstet. Usch, jag vill inte tänka på det. Imorgon måste det bli förändring.

Nu ska jag tvätta bort sminket och hoppa i säng på riktigt. Bahbay


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0