Garderobstrubbel

Nu, raringar, är det bäst att jag tar mig i kragen och hoppar in i duschen för om exakt 55 min ska jag kliva in genom dörren hos N för att fixa lite prylar till kvällens festligheter. Och jag har INGEN aning om vad jag ska ha på mig. Jag och min garderob ligger i krig med varandra. Förut var det bara en diplomatisk konflikt men den har eskalerat till öppet krig där jag med armed forces pular in maximalt med prylar och tryyyycker igen dörrarna tills låser klickar. Sedan kommer jag på att jag behöver en kofta och öppnar handtaget försiktigt varpå garderoben spyr ut högar efter högar med kläder på både mig och golvet. 

Men nu ska jag sluta slösa tid på att beskriva min oordning och istället ta den där duschen.

Puss!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0