Helgen

Pust, kära läsare. Vilken helg det har varit! Det började med den där städsexan i torsdags. Sedan fortsatte det med stipmiddag på fredagen, med stip-släpp på v-dala. Jag var alltså klädd till äktenskapsbryterskan i alldeles för liten klänning och nätstrumpbyxor och så lite detaljer på det. Helt fantastiskt kul faktiskt!

(AB var Bunny! Den som var med på arken, ni vet!)


På lördagen fortsatte det med bal, och underbart var det! Först jobb, jobb, jobb, lite ångest över förseningar och sedan fest en masse! Efter marskalksgrogg gick vi vidare till göteborgs och dansade till sex.

(L och N har hittat kadetter och deras mössor på Gbgs släpp)


Sedan gick vi iväg till tåget och åkte iväg till en sjö. Väl där åt  vi lite frukost, jag passade på att vada lite med balisen uppdragen, och sedan åkte vi tillbaka in till stan.

(J är laddad på tåget)
 

Väl där tog vi en taxi hem och jag tänkte gå och lägga mig, men insåg att jag hade tappat mobilen så jag bytte om och sminkade om och gick sedan ner till nationen igen för att leta. Ringde på mobilen varpå N:s pojkvän svarade, HON HADE MIN MOBIL, sjukt gött var det! Men på nationen träffade jag chefen och han släpade med mig på sillunchen på balkongen. Så det var bara att fortsätta dricka öl och snaps och allt vad det var! Efter lunchen avslutade vi på stockholms där han lurade i mig öl och minttu och jag lyckades bli småberusad igen innan jag cyklade hem. Färdig med vårbalsvecka för denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0