Lättnad

Nu är det klart! Omtentan är dagen innan jag åker till spanien, sjukt gött! Nu hoppas jag ju förvisso att jag klarar tentan men om jag inte skulle göra det så slipper jag vänta mer än ett år innan jag har möjlighet att göra om den igen!

Här är det i övrigt rätt fint, jag har typ packat allting nu, det är sjukt mycket lådor och en massa blå ikea-kassar fyllda till bredden med.. mja, kläder, skor och väskor.

Tyvärr tappade jag pluggpeppen efter morgonens flyt och nu har jag åtminstone 100 sidor till att läsa innan jag får gå och sova ikväll, ska strax kila ut i köket och läsa vidare. Det går inte riktit att vara på mitt rum nu nämligen, i all röra kan jag inte alls koncentrera mig.

Jaja, vi hörs imorgon hörrni. Då har jag förhoppningsvis bara kvar så mycket persedlar som jag kan släpa med hem på flyget. + högtalare, en pall och en låda som ska runt till olika vänner.
Sov gott!
Puss

(Här får ni något mysigt att somna till - Johnta Austin - The heart never lies)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0