New mode

Satan, vad deppigt det var här då! Så kan vi inte ha det.

Nu ska jag försöka tagga till. Snart har jag läst ut dagens bok och sedan ska jag åka iväg på ett step-pass trots vissa obehagskänslor i halsen. Jag tror ändå att det är bra i långa loppet. Om jag bara sitter här hemma kommer jag nämligen att dö, hjärtmuskelinflammation eller inte. Detta läsande tar kål på livslusten.

Men SNART, SNART, SNART  är det över och då är det enbart sommarlov som gäller. Jag ska anlägga den jämnaste brännan som skådats norr om ekvatorn. Fruktansvärt vältränad ska jag bli också. Och kul ska jag ha. Och allt det där.

Först bara läsa klart sista kapitlet. Nu.... nu... NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0