Nu får jag ju skärpa till mig!

De här segstartade mornarna bara fortsätter. Inte förrän nu är frukosten uppäten. Jag ska i alla fall alldeles strax kasta mig ut på en pw och sedan läsa nån timme innan vi ska tentaplugga ihop. Sen åker jag nog ner på nationen och fixar lite inför balen så att jag har kvällen ledig att träna och plugga.

Igår kom jag hem närmre klockan 23.00 så kläderna som låg i väskan och väntade på att få bli luftade på gymmet fick snällt ligga kvar. Dessutom motverkade jag all eventuell effekt av gårdagens promenad med en massa godis. Men det behövdes, och det var skönt att hinna fixa så mycket som vi hann! Och tusen tack till bästa hjälparna som gör allt så mycket enklare!

Nej, nu är det dags för den där promenaden. I slutet av den ska jag föresten kila förbi på stiftelsen och säga upp mitt studentrum. Snart slipper jag den här korren!
Puss!

(Klart ni ska ha lite musik idag också! I give you Serani - No games)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0