Nu kör vi!

Gött var det att sova, men fortfarande är mit huvud tungt, jag ska fixa lite kaffe innan jag ska CYKLA iväg och träna. Råkade dock cykla över en massa glas på vägen hem (era jävla idioter som krossar glasflaskor mot gatorna!!!) så det skulle inte förvåna mig om jag kom ut till tomma däck!

Ikväll skulle vi egentligen spela brännboll men på grund av det dåliga vädret ska vi bara gå och dricka öl istället, en plan i min smak förvisso men jag gillar brännboll. Det blir defenitivt ett nytt försök på brännbollen framöver!


Nu ska jag fixa det där kaffet så jag hinner iväg i tid, hejdå gullungar!

(Sjukt goda frappucinos på Starbucks i Warszawa!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0