Onsdag

Hej på er raringar!
Har ni haft en bra dag? Jag har haft ett seminarium som gick helt okej tills läraren fick spel och drog hela sista frågan på ett par minuter, hänvisade till ett oräkneligt antal artiklar  från en massa olika fördrag som hade nåt överjordiskt samband till varandra. Där tappade han mig helt. Efter seminariet mötte jag upp N för lite balshopping, och sedan jobbade vi med sittninglistan. Lite möte på det och så mera sittningslista.

Nu ser jag på mitt bästa onsdagsprogram - Lie to me - och sen ska jag fanimej gå och sova direkt. Sjukt trött ikväll, och imorgon bitti ska jag inte tillåta mig att snooza en endaste gång. Ja, det var idag det. Imorgon ska jag tentaplugga och sedan jobba med N på nationens pub, skojjigt!
Hej så länge hörrni!

(Här är en bild från sexan efter att jag och N hade jobbat ihop för första gången. Det var första föreningsgasquen ht 2006, där vi hade serverat med föreningen. Nån som känner igen killen till vänster, hehe?) 


Kommentarer
Postat av: AB

Han har för lite bling på sig! Det var helt klart inte bättre förr :)

2009-05-14 @ 13:17:43
Postat av: L

Vem är killen? Har aldrig sett honom förut :S. Håller med AB, för lite bling, för lite schteek.

2009-05-14 @ 13:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0