Push it, push it real good!

Hejsan bloggen!

Idag har varit en ganska produktiv dag, trots alldeles för mycket bloggläsande och dylikt.

Jag har
*Flyttat ut nästan alla mina saker
*Läst klart IP-rätten (utan att förstå förvisso, men jag hoppas att kunskaperna ligger och marineras på något lämpligt ställe i min hjärna i väntan på tentan, då allt på något magiskt vis har fallit på plats!)
*Börjat på nästa grej
*Anlagt en bränna som går åt det rosa spektrat
*Flåsat mig fördärvad på ett 75 minuters bt-pass

Nu ska jag fortsätta med "nästa grej". Lite kaffe till det så att jag inte blir trött innan jag hunnit läsa vad som  läsas måste. Imorgon börjar tentaveckan. Slutspurten. Ångesttoppen? Och sedan urladdningen, pizzan, tentafesten, bakisheten och så HEM, HEM, HEM. Det är mina planer för denna vecka! Gött!

Nu kör vi! Vafan, det löser sig! Och snart är det sommarlov. Långt och ljuvligt!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0