Snart är det helg!!

God morgon raringar!

Här har ni en som glömde att ställa klockan igår när hon somnade. Jag vaknade ändå klockan nio, utvilad men inte särskilt pluggmotiverad. Så nu på morgonen har jag bara ätit frukost och sett på Grillad på Svt play. Det var med Christer Björkman, och vilken drömgäst han var! Har skrattade högt och länge åt i princip vartenda skämt, hur dåligt det än var! Sjuk mycket skönare än dom gäster som bara suttit där och tittat på komikerna som om de vore idioter. Nog för att jag håller med om att det har varit riktigt dåligt emellanåt men det är inte särskilt charmigt att hantera grillningen med översitteri. Fattar ni vad jag menar?

Nej, nog om det nu. Jag ska istället hoppa i lite träningskläder och åka iväg på ett sculppass. Efter det ska vi tentaplugga ett par timmar och sedan var det ju dags för jobb.

Ha en underbar torsdag mina hjärtan!
(Och så kan ju lägga till att det är sommarlov om typ 3 veckor. Weheeey!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0