Tagga till

Efter mer än en vecka med alkohol i princip varje dag så ska jag nu försöka skärpa till mig. Här ska tränas och ätas så nyttigt som möjligt och framför allt ska jag jag inte okynnesdricka öl om dagarna bara för att det börjar bli sommar och vi sitter ute nånstans i solen och har det bra. Loka är också fantastiskt roligt. Hmm...

Ikväll ska jag i alla fall instruera aerobics, förra veckan var det superkul så jag hoppas det blir lika roligt idag! Ska strax promenera iväg så att jag slipper stressa! Och imorgon ska jag och N fixa lite inför nästa gasque, och sen ska vi spela brännboll på kvällen, jag är supertaggad! Älskar sommarkvällar och brännbollsspel!

Nu ska jag byta brallor eftersom jag lyckades kladda ner det paret jag har på mig när jag skulle äta. Min mamma påstår att jag inte kan ha vita kläder eftersom att jag smutsar ner dem direkt, och det är ju inte utan att jag måste hålla med henne lite.. ganska mycket.. HELT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0