Tentapluggande!

God morgon raringar!
Har ni sovit gott?

Igår var det måndag och jag och N började dagen klockan åtta med att fixa en grej inför den stundande balen. Ganska segt, men sedan satte vi igång och pluggade i ett par timmar innan mitt bg-möte och seminarium. På kvällen instruerade jag aerobic, suuperkul! Sedan åkte jag hem till M som fyllde år och fikade och såg på film. Det vart en helt underbart trevlig måndagskväll, puss på er fina vänner!

idag däremot drar tentapluggandet igång. Vi ska strax ses hos en kompis och gå igenom en massa seminarier... SEGT! Men vad gör man, nu börjar det bli dags att ta på sig hårdhandskarna...Ikväll får vi se hur det blir, kanske landskap, kanske träna, kanske sexa.. något oklart ännu.

Nu ska jag springa och köpa mjölk till kaffet tror jag, om jag ids.. Ha det så bra så länge i alla fall!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0